Keep living the dream!

18 augustus 2015 - Amsterdam, Nederland

Wow. Wow. Wow. Ik ben al twee weken terug in Nederland! De reis is echt over. En ik dacht, laat ik dan nog één afsluitend berichtje schrijven.

Want in deze twee weken is er al weer heel wat gebeurd. Ik ben namelijk verhuisd naar Amsterdam! Een nieuw hoofdstuk is geopend en een nieuw avontuur kan beginnen. Ik woon nu in Buitenveldert, dicht bij de VU. Nu maar hopen dat ik in het VUmc word geplaatst voor de coschappen (dat hoor ik deze week als het goed is). In ieder geval heb ik heel veel zin in mijn leven "op mezelf" :)

Ik ben langzaam aan het wennen aan mijn leven terug in Nederland. Ben er nog niet helemaal uit of ik al weer helemaal "geland" ben hier. De reis zit nog erg in mijn hoofd en ik ben heerlijk aan het nagenieten van al het geweldigs wat ik heb meegemaakt. Zeker omdat ik bezig ben mijn foto's te ordenen, beleef ik alles weer een beetje. En dat voelt heerlijk.

Ik heb ook alweer heel wat vrienden en familie gezien. Ik prijs me werkelijk gelukkig met al die lieve mensen die ik hier om me heen heb. Bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor al die leuke reacties op mijn reisverslagen. Ik vond het ontzettend leuk om te zien dat jullie me volgden en zo genoten van mijn verhalen!

Deze reis is nu afgelopen, dus dit is mijn laatste Australië-Thailand-2015-verslag. Maar ik sluit zeker niet uit dat er meer reizen gaan volgen met meer reisverslagen. Voor nu richt ik me op de komende tijd als co-assistent waar ik ook ontzettend veel zin in heb!

Living the dream!

Veel liefs,

Sophia

1. Martina:
    18 augustus 2015
    Lieve sophia,

gefeliciteerd met je nieuwe huis. Heb genoten van je reisverslagen; misschien moet je dat als co doorzetten? dat lijkt me ook een interessante reis! Ik hoop dat het je lukt op de plek die je wilt. Kom gauw eten, of als je eraan toe bent. Fijn dat je het zo goed hebt gehad en wat een prachtige foto van jullie familiehereninging. liefs van ons allemaal, Bas, Martina, lotje en mimi